Brev:
Skemad og pylren
11. juni 2008
Alder:
5 mdr.
Skemad og pylren
Hej Helen,
Min datter er nu 5 mdr gammel og jeg gav hende vælling da hun blev 4 mdr for at få hende til at sove længere stræk. Idag vågner hun stadig hver anden time nogle gange hver time på trods af at hun har fået vælling.
Jeg er også så småt begyndt at give hende skemad en gang om dagen. Tror du jeg skal øge det til to portioner?
Hun har haft øreproblemer og har det muligvis stadig. Skal til kontrol sidst på måneden. Tror bare ikke det er det. For når jeg giver hende panodil synes jeg heller ikke det rigtig hjælper. Hun er meget pyldret og vil helst op at lege. Jeg kan ikke få hende til at lege selv, som hun kunne før. Skal jeg bare lade hende græde? Hvad kan jeg gøre for at hun sover lidt mere?
Hun sover heller ikke så længe om dagen. Igår fik jeg hende passet, hvor hun så fik erstatning. Det havde hun sovet rimelig godt på om eftermiddagen. Er det mon fordi hun ikke bliver mæt af min mælk?
Når det nu er så varmt som det har været, må hun så sove med åbent vindue om natten? Det siges jo at børn sover bedst når det er køligt. Hun sveder meget om natten, sover kun med en bodystocking og strømper og et tyndt bomuldstæppe over sig. Hun sover inde hos mig, da jeg stadig ammer. Skal hun begynde at sove inde på sit eget værelse?
Med venlig hilsen
Den trætte mor